Baveryasin tekrar tekrar Allah yardimciniz olsun. Oyle çok cesidi var ki biraz da cocuga gore davranmak gerek galiba bilemiyorum. Kardesim çok takıntılı rutinlerine çok bagli. Ayni saatte uyur ayni saatte yemek yer gibi. Veya iste kar yagdiysa okullar tatil olmalidir yariyil tatili biterse bir daha kar yagarsa sinirlenir. Degisik😬annem çok ugrasti. Ahsap bir suru oyuncak vardi evde. İste hayvanlardir bitkilerdir vs. Tak çıkar oyunlari oynuyorduk. Tatile bile gitsek yanimizda kitaolarimiz vardi anlatmaya calisiyorduk. Bence en önemli konu sosyallestirmek. Her zaman insan icinde etkilesimde olmalari gerek cunku davranislari kopyaliyorlar. En azindan benim kardesim oyle. Bazi cevaplarimizi kalip seklinde ezberlemis durumda. Mesela kendinden bahsederken ben demez de sen diye konusur. Cunku biz ona sen diye hitap ediyoruz ya o kendini sen saniyor 😬 turkiyede degilmissiniz orada nasil bilemiyorum. Burada 3 yasindan 7 yasina kadar anaokuluna gonderdik. Sonrasinda da kalem koleji var burada. Yaninda bir egitimciyle normal cocuklarin oldugu bir okulda onlarla okudu. Her sinifa bir ogrenci aliyorlar bu sekilde. Ve onlardan çok sey ogrendi. Simdi togemin lisesine gidiyor orada tamamen ozel cocuklar var derece derece degisiyorlar. Yemek yapmayı falan ogreniyorlae bazen kurabiye yaptiniz okulda diye kurabiye faln getiriyor inanin oyle tatli oluyor ki😍