Baveryasin benim kardeşimde otizmli ama normal davranmanız gerekiyor sadece basit cümleler kullanın konuşurken birde yüksek sesle konuşmayın çünkü söylenen herseyi iyi kötü anlıyorlar otizmli özel çocuklar kendilerini ifade edemiyorlar sadece siz onun dünyasına gireceksiniz o ne yapıyorsa sizde aynısını yapıcaksınız ki iletişim kurabilesiniz normal çocuğu nasıl yetiştiriyorsanız onuda öyle yetiştireceksiniz birde birine anlatırken OTİZMLİ değil ÖZEL çocuk olarak anlatın çünkü otizm kelimesi onları tedirgin edebilir ve içlerine iyice kapanabiliyorlar ve maddi imkanınız iyiyse özel ders aldırın çok sıkı bir şekilde sormak istediğiniz birşey olursa yardımcı olurum seve seve kardeşine aşık biri olaraktan 😇