Keskeuyusam Satıyorum arkadaşlar 110 a satacağım tertemiz bir ayda diğer bedene geçtim ilgilenen yazabilir 🙃
Seherronya Keskeuyusam canım birşey soracağım bende l kullandım şuan son kopçaya takıyorum şimdi bir küçük bedene mi geçmem gerekiyor ?
Tttmayis Keskeuyusam sizce düzensiz kullanımdan sonra 1 buçuk yıl geçmiş Doğumdan bu yana acaba işe yarar mı hala 😒
Keskeuyusam Seherronya kuzum son kopçaya taktığın zaman eğer bir nebze bile olsa boşluk kalıyorsa evet bir diğer bedene geçmen gerekiyor gerçi yenidoğan bebiş seni zayıflatmıştır kolay geçersin 😄
Seherronya Keskeuyusam bütün kiloları vermişim 60 kilodayım ama simit bölgesi ve göbeğim var :) o zaman ben m beden alayım teşekkür ederim iyi satışlar 😍
Bademll_eda_ Seherronya bedenini nasıl bilip de alıcaz bende alıcam ama hangi beden alacağımı bilmiyorum
Seherronya Bademll_eda_ yamunanın sitesine gir canım orada yazıyor ölçüyü nasıl alacağın beden tablosuda var. Göbek deliğinin biraz üstünden ölçeceksin metre ile
Woody Keskeuyusam ben kullanmadım desem🙄 doğum yapar yapmaz almıştım. Ancak onla emzirmek çok zordu. İlk hevesle biraz taktım. Sonra koydum kenara🤦♀️
Keskeuyusam Tttmayis canım yarar yarar bu saatten sonra düzenli kullanman gerekiyor. Ne kadar zaman geçtiği önemli değil de ne kadar düzenli kullandığın önemli
Woody Keskeuyusam 😀 tamamdır. Sizin sattığınız fiyata vereyim ben de. Satılırsa bulun beni fotograf atayım 😀😀 Ben de tayt alsam daha mı kolay olur diyorum
Keskeuyusam Woody tayt için de çok işe yarıyor diyorlar terletiyormuş da hem korse gibi de olmaz mantıklı 😄