Mom106 Bebeğim 18 aylık oldu ve biz hala gün içinde formul mama ağırlıklı besleniyoruz yarım kase ek gıda yer yemez hemen arkadasından 2 ölcek mamayla tamamlıyorum yoksa ıhıh doymuyo ve yemiyo ek gıdayı da bu cok zor bi durum cıldırıcak gibiyim
BaharBebek34 Mom106 Ek gıdanın yanında ayran, cacık ya da yoğurt veriyor musunuz? Belki o şekilde daha çok doyar?
Bsrylmz Mom106 çıldırma annesi benim kızımda 18 aylık emiyor meme ağırlıklı gidiyoruz hala çok yemek yiyen bir bebek değil ama zamanı gelince yiyecek illaki🤗
Tiredmomy Mom106 bizde o aylara doğru gidiyoruz 9 aylık ek gıda yemiyor sevmiyor eminimki bir yaşını geçtikten sonra da yemiycek deli olmamak elde değil çok yorucu bide inanın hergün bişiler yapıp yenilmemesinden kriz geçiriyorum
Nltka Yemek yerken kızıyorsanız ve yüz ifadeniz onda yemek yeme saati kızılma saati olarak algılayıp yemeyi reddediyormuş . Yemek yerken mümkün oldukça sevimli ve yedisi her kaşık için taktir etmeniz lazımmış öyle okumuştum inşallah düzelir