Nesrincv Kızlar 8 ay önce normal doğum yaptım hala regl olmadım ve sarı akintim yoğun şekilde var adet olmayıp akıntısı olan var mi normal bu durum mu?
Irmak21 Nesrincv ben cuma kontrole gittim 5 ay önce doğum yaptım adet olmadım normal dedi ama akıntım vardı aşırı iltihap var dedi ilaç verdi