Ezgibozkurtkocak1 Anneler çay makinem bozuldu çay makinesi alcagım kararsız kaldım hıc bı fıkrım tok kullandığınız memnun kaldığınız varsa çok aşırı ucuk fiyat olmamak kaydıyla onerır mısınız
Morkekik Philips auto keep warm. 5 yıldır aralıksız hergün kullanıyorum. Neredeyse hiç çaydanlık kullanmadım. Kalabalık misafir dışında. Bozulursa tekrar alacağım tek çaydanlık seti.
Minik_Hanim Morkekik ben de bundan kullanıyorum memnunum ama bi cay makinası zaten ne kadar kotu olabilir ki🤷♀️
Semra93 Homend Royal tea 3 kullanıyom çok güzel çokta memnunum üstelik bitki çayı mama yapma birde normal çay için ısı programı var üstelik konuşuyor da😄😄