Ben ilk doğduğu zaman antibiyotik kullandıgımız için yaşamıştık fito ve hamezinc diye merhem var ikisini karıstırıp doktor tavsiyesiyle kullandık ..Pişikte asla ıslak mendil kullanmadım sizde kullanmayın düzelene kadar suyla yıkayın havalandırın her alt acmada inşaallah faydası olacak tabi bu durumda alerji varmı takip etmek lazım çünkü yüzdede sivilcemsi şeyler var demişsiniz yediğinize içtiğinize dikkat edin egerki emziriyor iseniz keza bebeginiz ek gıda alıyorsa aynı şekilde onada bakmak lazım