Esra_egemenn Günlerdir yemek yiyemiyorum burnumda iğrenç bir koku elimi attığım herşey iğrenç kokuyor açım ama yiyemiyorum midem çok bulanıyor ne yapacağım ben gebeliğini böyle geçiren varsa fikir verebilir mi bana 😢
bustek Esra_egemenn ilk üç ay öyleydim çeşmedeki su kokuyordu 😣😣😣 dört aylık oldu bebeğim mide bulantıları ile birlikte koku hassasiyeti de gitti bol ağlamadı bir dönem gelmişti 😂
Betiferi34 Esra_egemenn off kendi hamileliğim geldi aklıma.açlıktan ağlardım ama yiyemezdim herşey kokardı.9 ay bu şekilde geçti.çok iyi anlıyorum sizi.inşallah tez zamanda düzelirsiniz
Esra_egemenn bustek off cok kötüyüm psikolojim bozuldu artık 😔😢😢 yemek yiyebiliyor muydun ?ben yiyemiyorum sabah çeyrek ekmek yedim peynir yedim biraz ekmek bile kokuyordu burnuma 😔😔😢
bustek Esra_egemenn ne yazık ki yiyemiyordum hele etten iyice tiksinmiştim ya. Hormonlar ile alakalı işte hamilelik hormonu mide bulantısı koku hassasiyeti yapıyor. 4 aylık olduktan sonra düşmeye başlıyor biraz normale dönüyorsun azıcık dişini sık 😬🎈 bir şey yiyemedim bebek büyümeyecek diye düşünme su an yediklerinin onun için hiç bir önemi yok. Bol bol beyaz leblebi ye mide bulantısını rahatlatıp biraz mideyi de tok tutuyor
Esra_egemenn Betiferi34 ağladım biraz önce eşim ne istiyorsun alıp geleyim diyor çok şey istiyorum ama yiyemem ki dedim ağladım 😭😭 peki karnımdaki bebek nasıl gelişecek bu şekilde 😑