Arkadaşlar merhaba bişey sormak istemiyorum yardımcı olursanız sevinirim benim 13 aylık bi kızım var iştahı hiç yok emzirdiğim için ek gıdayı yemiyor doktoruylada görüştüm beslenme uzmanıylada görüştüm emdiği için yemeye bilir dediler emzirmeyi kesersek ek gıdayı daha iyi yiyiceğini söylediler aranızda emzirmeyi bıraktıktan sonra bebeğinin iştahı açılan varmı