Arkadaşlar ya 2 gündür başımın sağ üst kısmının arka tarafında dakikada 2 3 kere sanki biri lastik tutup bırakmış gibi bıçak saplanması gibi bir ağrı oluyor. Bende daha önce beyin kanaması geçirdim çok korktum küçüktüm ama yine de senelik takibim yapılıyor. Doktorumda bu hafta sonu şehir dışındaymış pazartesi gidicem ama yasayan ya da etrafında yaşamış olan var mı nedir allah aşkına bu. Ağrı kesici asla fayda etmiyor apranax dolarex majezik arveles hepsini denedim ama geçmiyor.