Merhaba arkadaşlar
Bebeğim hem reflüsü olan hem de alerjisi olan bir bebek. Ben yediklerime hep dikkat ediyorum. Emmiyor beni ve sütümü sağıp biberonla veriyorum. Normalde beslendikten sonra ağzının kenarından süzülerek 1-2 defa hafif çıkarır. Aynı zamanda sütümün için kıvam arttırıcı thickener katıyorum biraz kıvamlaştırıyor sütü. 1 numara biberon başlığı kullanıyorum. Çok yavaş içiyor çoğu zaman. Biraz önce 2 numara deneyelim bir de dedik. Bebeğim 15 dk da içiyorsa 5 dk da bitti. Biter bitmez öğürüp fışkırtarak ağız dolusu kustu. İlk defa böyle kusuyor. Biberon başlığından olabilir mi? Altında başka bir şey aramalı mıyım?
Bebeğim 3 aylık