[silindi] ben kendim başladım. Çünkü normalde aldığın kilodan daha az alıyor 2 aydır doktor normal diyor kilosuna. Kilosuna takmış değilim kesinlikle ama 4 ay olup gaz sancımız bitmesine rağmen geceleri hala rahat değiliz. Emerken zorlanıyor sütüm eskiden her yeri ıslatacak kadardı şimdi çok az ve çok yavaş iniyor sinirleniyor. Anlıyorum ki doymuyor. Bir de çişli kakalı bez sayısı azaldı. Geceleri de çok sık uyanıyor gözler kapalı aranıyor meme ama gelen bir şey yok ağzına. Ben de denemek istedim. Emziriyorum sonra doymazsa ki doymuyor mama veriyorum. Geceleri destek yapmaya karar verdim bu şekilde. Ay çok uzun yazdım 😅