DamlaDeniz
Arkadaşlar cuma gününden beri kulak ağrısı yaşıyoruz pazartesi doktora götürdüm esef iğne yapıldı antibiyotik verdi ama hala kulağımda çok ağrıyor sürekli uyanıp uyanıp alıyor var mı benim gibi kulak ağrısı sorunu yaşayan bebeklerin de
Elif1601
Geçmis olsun. Kulagina bi kaç damla sütünüzü koyun insallah gececektir
DamlaDeniz
Doktorlar kulağa süt sağımını önermiyorlar bende o yüzden sağmadım