Merhaba bebeğim 50 günlük son 5 gündür filan gündüz-gece hep uyuyor daha önce böyle değildi uyanık kaldığı anlar olurdu şimdi sadece acıkınca uyanıyor. Akşam 6-8 arası uyanık oluyor o zaman da çok ağlıyor sakinleştiremiyoruz kolik olduğunu düşünmüştüm ama uyuyunca sakinleşiyor sizce bu durum normal mi ?