Esmeler2 uzun kollu mama önlükleri var önlük gibi durmuyor yani pek renkli renkli çeşit çeşit belki onlar hoşuna gider takar, sizin çamaşırlarla atıyorsanız artık vanish cosla kullanır mısınız kızınıza bilmem..
Ben bebeğimi ayrı atıyorum ama ebebek in baby me leke çıkarıcısını kullanıyorum ona şuanlık memnunum