1234dogus yaaa benim de bebeğim öyleydi memeye alıştırana kadar neler yaşadım sezaryenli halimle o emsin diye şekilden şekile girdim sonradan emdi ama şimdi yine meme reddi başladı :( sorunuza gelince bebekte dil bağı, dudak bağı var mı baktınız mı? Ama hiçbir sorun yokken de emmiyor olabilirler benimki öyleydi. Bebek kız mı erkek mi?