Morfrenk sürüşü nasıl peki? Ablamın bir bebek arabası var babytogo ama baston değil kabin tipi, resmen sürmek işkence tekerlekler kafasına göre istediği yönde gidiyor çok zor kullanımı halbuki hafif 3,6 kg ama sürüşü çok rahatsız. Baston olanı kullandınız mı kendiniz acaba sürüşü nasıl ki