Fndkkrdu benim de bebegim 38 haftalik dogdu kilosu cok düşüktü. Sariligi vardi uyanamıyordu. Altını açtım burnunu sıktım bacaklariyla oynadım ne fayda. En son biberona sagip verdim sık sık. Ememiyor uyuyakalıyordu mememde. 2. Haftadan sonra zar zor tutarak ogrendi emmeyi. Ac bırakmayın bol bol memeye tutun az emse dahi geri kalani biberon ile doyurun. Ben chicco marka biberon kullandım beni yadırgamadi. Aptamjl mama önermişti doktorum günde 4 defa ben 2 defa verdim geri kalanı sagdim. Cok çabuk toparladı. Simdi 1 defa veriyorum 3 haftalik