Merhaba hanımlar bebeğim ne yapsam mama almıyor ac olsada içmiyor midesi bulanıyor tadını alınca biberon ağzını değiştirdim o zaman bir defa içti bebavita kullanıyorum arada veriyordum mama vok nadir siringaylada içmiyor yutmuyo atiyo ağzından ne yapabilirim sütüm az