Ayserose61 benim kızım 2 aylık kolyr şeklinde aldık sol kol bileğine foladım ilk ayağına dolamıştım ama çorap falan giydirdiğim için baya sıkmıştı o yüzden kola taktım gevşek bıraktım biraz işe yaradı gibi bebeğim kakasını yapamıyordu ondanmı bilmiyorum ama kendi ben müdahale etmeden yapıyor artık gazını rahat çıkarıyor uyku düzeni çok iyi (MAŞALLAH) inanırsanız etki olur diye düşünüyorum aşıda vurulduk huzursuzluğu hiç olmafı maşallah 3 aydan sonra boynuna takıcam inşallah