TgcDvc Oğlum tam 5 ay 15 gunluk 12 martta tqm 6 aylık olucak.. sadece devam sütü mama kullanıyorum 2. Numaraya 6 aylık oluncamu gecicem yoksa 6. Ay bitimindemi.. doktora gidiyorumda daha var gitmemize ve toplu alıyorum o yüzden sormak istedim
SinemArasBoran TgcDvc 6.ayına girdiği gün cnm . Oğlum 1 eylül doğumlu yani cuma günü 1 martta 2 numara alacağım