Asafbeycim Kızlar aşı olalı bir hafta oldu ilk iki gün ateş oldu hafif bunu atlatalım aynı oluruz zannettim ama yok uyumuyor hep ağlıyor gece gündüz farketmez sadece ağlıyor sizinde böyle oldumu😔
Nuraanne Asafbeycim bizde iki gün önce olduk maşallah herhangi bir problem yaşamadık. Atak döneminden dolayı olabilir bizde şu an atak döneminde galiba dişte çıkartıyor onun huzursuzluğu var üzerinde