Damla0909 Bioga kullaniyorduk ilacimiz bitti eczaneci tavsiyesiyle sab simplex aldık aşırı gazlı bı bebeğim var 3 aylık oğlum günde 3 defa 4 er damla dediler
Csknozge Damla0909 biz bio gaia kullanıyoruz 2 aydır memnunuz ama zaten cok gazlı bi bebek değildi şimdi şimdi iyice düzene girdi 6 ay olana kadar kullan dedi doktorumuz ama sab simplexten de memnun olan çok :)
ikicocukluAnne_ Damla0909 ikisini de kullanıyorum biogia çok iyi sab da iyi ama pek fayda etmiyor bize baya gazlı bebek sanki daha da tetikliyor gibime geliyor gazını
FatmaKrbkl Damla0909 biogaia probiyotik içerikli bağırsak düzenleyici sab simplex gaz damlası bilmiyorum birbirinin yerine geçer mi, biz ikisini de kullanıyoruz
Metehan_2609 Biz ikisini birlikte kullandık geçirmese de biraz rahatlatmıştı bebeğimi üç aydan sonra bağırsaklar düzene girdiği için bırakabilirsin dedi doktorumuz bıraktık