Rengin Çalışan anneler iş yerinde gün içinde sağdığınız sütü orda nasıl muhafaza ediyorsunuz? Dolapta mı dondurucuda mı saklıyorsunuz bir de eve getirirken özel çanta falan kullanıyor musunuz? Soracaklarım bu kadar teşekkürler 😂😊
Defneduru Rengin ben markette çalışıyorum zaten en soğuk dolaba koyup donduruyorum evim de işyerime araba ile 10 dakika en fazla alıp hemen eve gidip tekrar dolaba koyuyorum
Deletedmom277 Rengin dondurucuda saklayıp eve giderken termal çantanın içine koyup getirebilirsiniz. Ayrıyetten termal çantanın içerisine 1 adet sıcak soğuk termo jel koyarsanız daha iyi olur. Eve geldiğinizde buzdolabıya koyup ertesi gün içirebilirsiniz
Rengin Defneduru benim eve gelmem yarım saati bazen 40 dk falan buluyor. Bir çanta aldım termal çanta dondurup buz aküsüne sarıp o çantada getirsem nasıl olur diyorum 🤔
Rengin Deletedmom277 buz aküsü de iş görür sanırım. Ertesi gün verirsiniz demişsiniz ya şimdi ben evdeyken biraz stok yaptım. Sırasıyla onlar verilecek bunlarda doğal olarak buzlukta sırasını bekleyecek. Sorun olmaz herhalde dimi.