18 aylık oğlum 1 yaşımdan beri kaşıkla yemek yemeği reddediyor tv ile yediriyırduö zorlada olsa ama şimdi tv ile bile yemiyor eliyle iktiriyır ağlıyor iştahsız olsa katı gıda yemez kendi yiyor bana nolur bi fikir verin ağlamaktan yoruldum artık hergün