2 yaşındaki çocuklar hep aynı galiba kime sorsam bizimkide yemiyor diyor. 2 yaş sendromundan dolayımı acaba inan bilmiyorum ama kilosu yerindeyse sağlığı keyfi yerindeyse fazla üstüne gitmeyin derim yoksa işi inada bindirip hiç hiç yemiyorlar. benim kızda aynı yesin diye gözünün içine bakıyoruz. Bende bu konuyu doktora danışcam maalesef burda yeme içme konusunda pek yardimci olan olmuyor ..