Hamileyken özellikle ilk bebekse hiç bir şey bilmiyormuş insan. Daha doğum yapmadan bazı kurallarımız oluyor kendi kendimize 🙈 sonrasında kaçına uyabiliyoruz acaba? Ben bebeğimi sallamadan uyutacağım demiştim şuanlık onun arkasındayım. Emzik vermem demiştim gaz sancıları ve sürekli emmek isteyince 1. Emzik almadı 2. Aldık araştırıp🙈 Tv izletmem demiştim şimdi bazen koltuğa koyuyorum ister istemez izliyor. Ne zor şey annelik. Sizlerde durumlar nasıl hatunlar🤔