Baybymucize merhaba canım öncelikle Allah kolaylık versin.Ben ilk zamanlar hergün yıkıyordum nerdeyse sonra iki günde bir yıkadım canım şimdide soğuk diye 4 günde bir yıkıyorum.Bazen çok pis geliyorsa bana 3 günde yıkıyorum.şuan oğlum 5 aylık.Bu kış ayında 3 günde bir yıkasanda olur bence havalar ısınınca 2 günde,günlük yıkarsın.