Zeyna_ Bebeğim 45 günlük. 1 haftadır yüzünde ve vücudunda kızarıklık vardı fakat ben isilik zannettim çünkü çok azdı. Ama bugün çok çoğaldı. Sizde ne olabilir ? Resimde koyu renk görünüyor ama bildiğimiz kırmızı renk.
Ecrinbzkrt Zeyna_ ah kusum kıyamam bu duşa sok annesi rahatlasın bıraz cildi ne yedın alerjıde olabılır eger emzırıyosan
ryhnz alerjik gibi. süt ürünleri bir süre yemeyin sonra kuruyemiş fazla yemeyin bi kontrol edin. ama imkanınız varsa hastaneye gidin ilk önce. çok geçmiş olsun geçici bişey üzülmeyin lütfen.
Zeyna_ ryhnz süt ürünleri ve yumurtayı kestim 3 gündür ama kuruyemiş hiç aklıma gelmemişti. Teşekkür ederimm doktora gideceğim ama gidene kadar yemeyeyim.
Nohutannesi Zeyna_ çikolata da yemeyin, mümkünse paketli hiç bir şey yemeyin. Ah kuzum geçmiş olsun. Bir de banyo sonrası yağ değil losyon kullanın.
melikeeomeer Zeyna_ oğlumun vücudu kullandıgımız şampuan dan sonra aynı böyle olmuştu birden çoğalıp birden azalıyordu başka marka sampuana geçtik düzeldi sükür
Oykum_27 Zeyna_ mustela bende kullaniyordum bebegimin yuzunde kirmizi isilik gibi kizarikliklar ve saçlari yağli gibi oluyordu degistirdim e bebegin baby me sampuanini kullaniyorum hic bir sorun yasamadik 3.5 aylik suan fakir ruhlu kizim diye seviyorum🤣🤣
Zeyna_ Oykum_27 aa evet evet saçları da hep yağlı gibi. Ozaman bende şampuan değiştireyim bi. Denemiş olurum en azından
melikeeomeer Zeyna_ yok fark etmedim ama ben başından aşağı su döküyorum elimle silerek yıkıyorum başını belki de ondan hiç yakmadı yani gözüne denk gelmediği için