bebegım 7ay 3gunluk yaklasıo 1haftadır mama ıcmıyor ek gıdayı kabul etmiyor. Beni sdce gece uykuda emiyor napmk gerekiyor tecrubelı anneler 4aydan beri dıste cıkartmadık beyazlık duruyor hersyı agznı goturyor salyası akıyor kulagını cekıstıryor bzm ellerimizi tutup agzına goturyor aptamil marka kullanıyorum acaba degıstırsemmı ne yapsam fıkır verırmısınız lutfen