Bebeğim kulaklarını çok çekiyo ağlıyo rutin kontrole götürdüm herşeyine bakıldı bir sorun çıkmadı ama kulağında biraz pislik olduğunu söledi doktor bi kulağın deliği daha küçük kulak çöpüyle değil tülbentle temizle dedi banyosan sonra yaptım ama gene devam ediyo sanırım rahatlaması için kullandığınız bi ilaç damla falan oldumu