akrep07 Homidi gırtlak yiyip günde 2 kupa rezene içerek ve çölde kalmışçasına su tüketerek. Hepsini yapmadığımda sanki sütüm azalmış gibi hissediyorum, yumuşacık oluyor göğsüm 🤷🏻♀️
Mervelllaaa Aşırı su tüketimi ve incir kompostusu bol bol ☺️Tabi çay ve petibör bisküvi de iyi süt yapıyor 🥰
Bademll_eda_ Mervelllaaa yani bu gerçek mi pötibör bisküvinin süt yaptığı Bi kaç kişiden daha duydum ama kilo yapıo diye cesaret edip yiyemedim eğer cidden yapıyorsa yicem mecbur 6aya kadar diyet yapamıcam nasılsa onu yerim artık🥴😁
Mervelllaaa Beyazlale amin sizlerinde inşallah 🤲🏻 Çaydan nefret ettim zaten çok sevmezdim ama her şey yavrular için , bir de benim kuzularım ikiz 🤷🏻♀️☺️
yaramaz_bocegim Bende burda bekliyim. Humana içiyorum ama göğüslerim yumuşak sanki süt azaldı hissediyorum
Beyazlale yaramaz_bocegim göğüslerin terbiye olduğu için yumuşacık oluyorlar canım. 😊 Bol sütün olsun kuzum.
Mervelllaaa Bademll_eda_ cidden yapıyor ben hergün 2 pakete yakın tüketiyorum ama çayla , yakında petibör kusacağım 🤮 4 aydır tüketiyorum da 😂😂
Bademll_eda_ Mervelllaaa ayyy 😂😂iki pakette bayağı çokmuş cidden 😁olsun bebişinize süt olsun inşallah 💕
Dorukege33 Hurma yıyorum , rezene ıcıyorum , bi de annemın kaynarca dedıgı kaynatılan bi karışım var harıka 😀 pekmez , tereyağ biraz toz biber kaynatıyor gelsın sütler 🥰
Totisinannesi Dorukege33 tam anlayamadım açık tatifini verebilir misiniz toz biber hangisi karabiber mi ?