Daha öncede benzeri post açmıştım, uyku düzeni oluşturabilen var mı önereceğiniz bı sistem varsa çok iyi olur. Bebeğim 4 aylık gece 1-2 de anca uyuyor emmeye sürekli kalkıyor bazen 3 te anca uyuyor. Gorumcemin kızı 3 aylık gece yatırıyor sabah uyaniyo tabi her çocuk farklı ama artık çok bitkinim uykusuzluktan duşa bile girecek halim olmuyo