Merhaba anneler 14.aylık oğlum var ve kafasına baktığım da sarı sarı leke gibi şeyler var kazıyınca kepek gibi kalkıyor. 4 aylıkkrn konak olmuştu geçti. Bu konak sürekli tekrarlar mı? Araştırdım birşey bulamadım çok canım sıkıldı. Bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi? 😔