Bebeğim 17 günlük , uyandığında emziriyorum gazını çıkarıyorum altını değiştiriyorum değiştikten sonra tekrar emmek istiyo emziriyorum uyuyo kucagımda ama tekrar altına yapıyo tekrar değiştiriyorum bu böyle genellikle oluyo , neyse memede uykuya dalıyo fakat yerine koyunca uykuya dalması çok zor oluyo bu şekilde resmen her uyanışında 1 buçuk 2 saatimi alıyo ne yapıcam bilmiyorum bende çok yıpranıyorum özellikle de geceleri