Merhaba,
7 ay 10 günlük bir oğlum var doktorumuz artık geve besleme saat 22.00 gibi yesin sabaha kadar birşey verme dedi. Bir kaç arkadaşım da daha çok erken olduğunu gelişimi için gece beslenmesinin önemli olduğunu kesmemem gerektiğini söyledi. Tabi bnm kafamda iyice karıştı 🤗 bnmle aynı aya sahip anneler veya benden daha deneyimli anneler fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏