Evlatçığım aynı atak haftasında gibi aşırı huzursuz. En saçma şeye bir saat ağlıyor. Az evvel palete parmak boyası koydum. Paleti boyamak istedi. Hayır batır elini defterini boya dedim diye iki göz iki çeşme ağladı. Çığlık çığlığa bağırıyor. 21 aylık. İki yaş sendromuysa bile her gün böyle olmaz değil mi bi düzelir bi durulur yani😕 Sinir sistemim kaldırmayabilir bu kadarını.