Kdr-eren bebegım 11 ay 10 günlük.genelde uyku sorunu yaşamadık yani atak dönemleri hariç genel olarak rutini var ama gece beslenmesıne kalkıyor hala.2-3 defa sabaha kadar.bu ay yanı 12 aylık oldugunda kontrole gıdıp gece beslenmesini kesmek adına öneri alacagım ben de doktorumuzdan.bizim gitme sebeplerımız alerjık bır bebek olması kolik gazlı bebek ve huysuz.bu tarz konularda yardım aldım kendısınden yani önerileri işe yaradı ilgilendi