Yeliz
[bilinmeyen] benim kızımın sol bacağında oval bir çok açık kahve var aynı yerde bende de var. Bide sağ dirsekte ben var 😁
Yeliz
[bilinmeyen] emin değilim. 1 aylıkken fark ettim.
Yeliz
[bilinmeyen] ben 31 yaşındayım hala var 😁 zamanla anlatız. Ona özel bişi neden üzüldünüz ki?. Ben kendim doğum lekemi çok severim. Hiç takılmadım o yüzden. Hatta benim kızım bak aynı yerde var diye sevindim 😁
Aycannn
[bilinmeyen] oğlumda var burnunun altında dudağının üzerinde ama çok zor farkediliyor doğduğu anda vardı :)
Minnosunannesi
[bilinmeyen] benim oğlumun tam burnunun altında var
1annee1
[bilinmeyen] üzüldünüz mu😊 üzülmeyin bn ne yapayim benimkinin tam iki kasinin ortasında var dogum lekesi.. Ins gecer
Minnosunannesi
[bilinmeyen] doğumda vardı. Kıpkırmızıyı şuan 3 aylık çok çok azaldı
1annee1
Minnosunannesi evet bizimde kipkirmiziydi suan acik khve. Ustelik benimkinin kafasinin arkasındada var boyda. Boya kirmizilik. Allhtan saclarin altinda kaliyo
Minnosunannesi
1annee1 birimde var ensede onu söylememişim bile ☺️
1annee1
[bilinmeyen] valla hala gecmedi belirgin. Ensesindeki. Mesela kipkirmizi boydan boya. Hic rengi bile solmadi. Alnindaki duruyor. Rengi soldu ama belli
Mrymrn
[bilinmeyen] mongol.lekesi geçiyor evet
AliyeAsel
Sizinkiler iyiymiş kızlar kızımın gözkapağında çilek izi var 😌
Mrymrn
[bilinmeyen] merak etmeyin geçiyor canım ilk çocuğumdan biliyorum hiç bişey kalmadı:)
Gizemir
[bilinmeyen] ben çok istedim olsun benim elimde kalcamda omuzunda çok var hatta bacak aram dolu resmen annem kabuklu fındık alıp bacak arasına kira kira yemiş hatta doğduğumda şüphelenip bir sürü test yapmışlar temiz çıkmış bende çok istedim olsun en azından elimde ki küçük gibi olsun evladimda olmadı fındık yemedim herhalde ondan 😃😂😃😂😃😂
AliyeAsel
[bilinmeyen] inan hatırlamıyorum ki valla canım 🙂
OlgaArslan
[bilinmeyen] sol ayağının altında doğum lekesi var. Annem pancar rendeleniş yere düşürmüş nede üstüne basmışım farkında olmadan annem ayağımın altını görünce git yıka dedi üşendim o an yıkamadım 15 dk sonra yıkadım ama kızımda aynı şekilde leke kaldı doğdu gün daha görmüştük bi de beyaz tenli olduğu için çok net belli oluyo 😄🤗
OlgaArslan
[bilinmeyen] yani aynı şekli aldığına göre tek aklıma o geldi. benim ayağımdaki şeklin aynısı çıkmış bide sağ ayağıma nokta kadar gelmiş sağ ayağında da nokta kadar var kızımda 😄 bide bu olay son haftamda olmuştu 4 gün sonra doğuma girmiştim 😬
Gamzeliyanak
Benim kizimdada var ama ben merak edip denedigim icin oldu galiba zeytin yedim sol bacagima cimdik atar gibi dokundum bakalim kizimdada olucak mi diye ilk dogdugunda altini actim baktim ki ayni yerde zeytine benzer leke var inanmiyirdum oyle seylere ama denedim oldu iyi ki cigere dokunmamisim😀
Egekizi
[bilinmeyen] ayak parmagimizda cilek var, yiyince denemistim parmagima surdum cikmis😁😁
premses_annesi
benım bebegımınde sag dız kapagının altında dogdugundan berı kırmızı bır leke var sinek ısırıgı gıbı dogduguundan berı ole cogu doktora sordum buyudukce gecer dedıler bende arada telaşlanmıyo degılım