btl_5860 Arkadaşlar 17 aylık kızım var elleri ve ayakları sürekli soğuk bilgisi olan var mı acaba şimdiden teşekkürler
Omerasafsmom Bebeklerin uç noktaları her zaman soğuk olur eğer ensesi ve göğsü sıcaksa üşümez endişelenmeyin