Deletedmom277 ozel hastaneye gidiyorum ama ucretsiz saglanan bi aşıyi neden ozel hastanede ucretli yaptırıyim cocugum icin yaptiririm tabiki ama ben burdaki magduriyeti belirtmek istiyorum aslında ne kadar olursa olsun fiyati sagliktan önemli degil ebe sadece saglik ocağında yapılıyor aşı dedigi icin bilgi almadim ozel hastaneden. saglik bakanligida Toplum saglik merkezlerinden arasitirn dedi sonucta saglik ocaginda boyle bir imkan var yukarda arkadaşın dedigi gibi sayılı geliyor onemli olan yapilan aciklamanin beni tatmin edip etmemesi..ama ozel hastanede yapılıyorsa hemen gider yaptiririm