Kızlar 15 günlük bebeğim var sarılık geçirdi şu an sarılığı yok ama geçene kadar mama destekli beslendi şimdi anne sütüne döndük ama korkuyorum Ya süt yeterli gelmez beslenemezse yeniden sarılığı yükselirse diye .. geçmiş sarılığın yükselme ihtimali var mı