Merhabalar daha öncede aynı konuda bir kaç tane post açıp dert yanmışımdir🤭 Şükürler olsun ki gündüz uykularında hep ayakta sallama ve uyanana kadar da o şekilde ayakta beklemekle uğraşıyordum. Sonuç ayaklarım pert belim uyuşuk hiç bir iş halledememe oturduğum yere çakılıp kalmakla mutlu olmuyordum. ‘Yeterki uyusun da..’ çaresizliğimim tek avuntu bulduğum cumlesiydi. Uyku eğitimi denedim. Ön görüşme sağladım. Deneme sürecine girdik ancak faydasını görenler illaki vardır ben faydasını daha ilk başta görmedim ve hemen bıraktım. Her bebek farklı. O bebeği en iyi tanıyan annesidir. Uzman kişiler yönlendirir çare olurlar biz de tesiri olmadı. Bebeğim çok ağladı ve kendi duzenime devam ettim.. Bebeğim 7aylik oldu hala kundak ve ayakta sallama bekletme ile uğraşıyordum. Bir gün emzirirken ‘hep hayalimdir emzirip bıraksam sırtına pis pis yapsam uyusa’ diye iç gecirirken denedim oldu🤩 yok yok denk gelmiştir derken denemeye devam ettim. Şuan bebeğim 8aylik o gün bugündür ayaklarım özgür😁 öyle mutluyum ki o uyurken kendime vakit ayırıyorum. Sıcak çikolata içiyorum film izliyorum😎 Özel bir şey yaptım mi hayır. Sadece bebeğinize kulak verin onu istemedigi şeylere zorlamayın,her şey bir süreç ve geçecek bunu bilin. Bazı şeyler zor olsa da sabredin. Tünelin sonunda ışık var🤩 Belki ben bebeğimi zorlasaydim ters olacaktı hersey. Aramızdaki bağa odaklandım. Hep sarıldım hep sevdim hep öptüm. Ben yanındayım dedim. Yeter ki aramızdaki sevgi yumaginu zedelemeyelim. Darısı sizlere🤭💕