Mrvb99 Kızlar oğlum temmuzun 29unda doğdu 6.5 aylık ben tekrar hamile kalmak istiyorum bebeği bu aylara yakın olup hamile kalan var mı ne gibi problemlerle karşılaştınız ?
AnnesininUmutu Mrvb99 Ben de 14 temmuz da doğum yaptım. Seni cesaretinden dolayı alkışlıyorum 👏🏻 Öncelikle bir muayeneye git ve doktoruna danış mutlaka bu konuyu.
Rabiabebek12 Mrvb99 cesaretine hayran kaldim canim benim kizim mart 27 de dogmustu yani 10.5 aylik bir yasina girecek 1.5 ay sonra ama ben hala cesaret edemedim daha da edesim yok valla ama kısmet tabiki 🥰
zezeeyyy Mrvb99 bebeğim 13 aylıkken hamile kaldım şimdi 26 haftalık gebeyim çok şükür bi sıkıntı yok şimdilik doğunca görücez😁
laura_ Cesaretinden dolayı tebrik ediyorm 😄 valla zor 18 aylık bebeğim var tövbe ettim bebekelr büyüdükçe zorlaşıyorlar
Basulpete Doktoruma sorduğumda 1 yıl dedi, ancak daha önce hamile kalan da var, o durumda da risk artıyor tabi yırtılma vs gibi.
Merve5627 Mrvb99 bende sezeryan ile doğum yaptım . Çocuklarımın arasında 3 yas var . Doktorum en az 2 yıl demişti . Ona göre korunduk bizde . Her ihtimale karşı içeride ki dikişler iyileşene kadar aradan 2 yıl geçsin senin için daha kolay olur 2. Gebelik demiş ti .
Pcoslubiranne Mrvb99 yani şöyle düşün iki doğum arası yakın olup sağlıklı doğum yapan bir sürü insan var ama sıkıntı çekmiş de bir sürü insan var.Ikisi de olabilir.Riske atmaya değer mi ? Bence değmez.en azından 2 sene geçmeli vucudun toparlanması için.Adetler bile anca düzene giriyor..Plansız bir gebelik olur neyse de.Hem de şu pandemi de.