Ozlemdoga daha çok küçük bu çok normal bir durum alışmaya çalışıyor zamanla daha iyi olacak siz de o da o nedenle olumlu düşünün sağlık olsun da gerisi gelir geçer ben ilk zamanlar çok ağladım hep kendimi suçlu hissettim kilo alımı yetersiz diye mamaya geç dedi doktor ama benım Elimde değildi sonuçta yada ben öyle olmasını istemedim bu benı kötü bir anne yapmaz yada mama vermek ayıp gunah da değil zaten çok zor bir dönem ve biz kadınlar kendimize çok haksızlık ediyoruz boşuna yıpranıyoruz hiç gerek Yok böyle seylere neyle beslenirse beslensin annesi sizsiniz o sizin yavrunuz gerisini boşverin duymayın bile çünkü o küçük bedenlerin sadece memeye değil güçlü bir anneye de ihtiyacı var karnı bir şekilde doyar nasıl olsa ruhunu doyurmak için de güçlü olmamız lazım