Ebrcrkc Kızlar 3 ay 10 günlük kızimda konak ve egzama var.Doktor linola şampuan ve losyon önerdi ama doğal olup olmadığını tam olarak bilmiyorum.mustela daha doğal ama hangisi iyi gelir egzamaya?kullanan varsa yazabilir mi?
Ebrcrkc Kvser bende arayış icersindeyim linolanin içeriğine baktım da çok doğal değil gibi o yüzden tereddüt ettim
Kontakay Linola kullandım içerisinde parfüm var kesinlikle daha kullanmadım o gün daha da arttı egzaması çünkü mustela devam👌🏻
Ebrcrkc Kontakay bende linolanin içindekiler bölümüne baktım da hiç hoş şeyler yazmıyor mustela daha doğal o yüzden tereddüt ettim.peki mustelanin hangisini aldınız?
ozgeya Ebrcrkc ben egzama için Stelatopia yazan kremini kullandım,konak için de köpük şampuanıyla stelaker yazan konak kremini kullandım
Cik Ebrcrkc merhaba hangisini kullandınız acaba bayağı olmuş geçtimi bendede aynı durum var bebeğime kullanmak için kararsız kldım