Aysemcan Merhabalar, arkadaşıma süt sağma pompası alacağız. Ben görümcemin medela kullanmıştım memnun kaldım. Ama diğer markaları bilmiyorum. Emiş gücü, göğüs acıtması ve süt sağması konusunda yorumlarınızı bekliyorum.
Emir123ali Aysemcan wee marka gayet memnundum ilk zaten acıtıyor sonra alışıyor kademeli ona göre çekiş gücünü ayarlıyorsun
Leman01 Aysemcan benimki lansinoh marka çift pompalı almıştı eşim ama gerek yokmuş iki pompaya ikili yapınca emiş gücü azalıyor gibi geliyordu o yüzden tek pompa kullandım hep. Bana yedek olmuş oldu
Prensinannesii Mamajoo kullanıyorum memnunum cnm bide powr Bankada takabiliyorum bir yere gidince sıkıntı olmuyor
Bsrates Aysemcan ben philips aventten çok memnunum üstelik bebeğim emmiyor sürekli sağarak veriyorum hiç sorun yaşamadım çekişi çok güzel göğüslerim hiç yara olmadı
Neslyhn Aysemcan medela epey iyi tabi ama fiyatı da bi o kadar güzel. Aynısını alma imkanınız varsa ondan devam, yoksa mamajoo’dan memnunum ben de