40 günlük bebem. 12 de yattım 2 de ve 5 de uyandı. Sonra nerdeyse hiç uyumadı bölük börçük hep yarım saat 1 saat uyuyup kalktı. Bende toplasanız 3 saatlik uykuyla duruyorum 😑 yemek yapılacak tatlı yapılacak uykusuz nasıl olacak işler bilmiyorum😑 siz nasıl alıştınız uykusuzluğa.. 40 gün oldu alışamıyorum alışamıyorum 😪