7ay 3 gunluguz 1haftadır bebegıme mamayı ıcıremıyorum emmıyor zaten mamayı da almıyor ek gıdaya da agznı kıtlıyor zar zor video falan acarak 2 3 kasık verebiliyorum onunla duruyor benım gbı olan anneler tcreubelı anneler ne yapmak gerekiyor dısımızda henuz cıkmadı ama kulagını cekıstıryor sureklı hersy agızdan 4ayllıkken saglık ocagı da ebemz dıs yeri beyazlasmıs dedı cıkmadı henuz bzım ellerimizi tutup agzına goturyor. Nurse harvers jel kullanıorum karanfil zeytinyag yapıorum soguk dıs kasıyıcı verıorum elıne bska ne yapmam gerkeıyo mamayı mı degstrsem acaba?