FatihKaan Merhaba anneler sütüm pek yok süt olması için bu aktarlardan alınan tohumlu rezene nasıl kullanılıyor ve ikisini de tüketmek zaralı olurmu sizler kullanıyormusunuz ne aralıklarla günde kaç kez içiyorsunuz ?
bburcu FatihKaan humanayı günde 2 kez, rezeneyi 1 kez içiyorum. 1 tatlı kaşığı rezeneyi 1 bardak sıcak suda 10 dk bekletip tüketiyorum. Bestlak damlaya başladım dün. Onunda faydası olmaya başladı gibi 👍🏻 Ama en önemlisi bol su içmek
pikacuu FatihKaan Rezeneyi içebileceğin kadar suya ekle biraz sonra kaynat iç taze yap her gün cnm sabah akşam içerdim ben. Humana çayını da sabah kahvaltı da içerdim. Aklıma estikçe içerdim ekmek arası tahin helvası yapar humana çayıyla tüketirdim çok süt yapardı
Bademll_eda_ FatihKaan ben günde 3 kez humana 3fincanda rezene anason kimyon karışımı içiyorum hurma incir Dut yiyorum bir sıkıntı olmadı çok şükür ama geçen gün yarım bağ rokayı aynı anda yedim elim ayağım yüzüm şişti nedenini anlamadım yavaş yavaş başlamakta fayda var birden yiyip içmemek lazım😂
FatihKaan Bademll_eda_ bu kimyon suya atıp iç dediler gaz için normal suya bi çay kaşıpımı kpyup içmem lazım Biliyomusunuz ?
FatihKaan ECAA su evet su içmek önemli ama tatlıyı hiç yapmadım bilmiyorum netten bakayım olmadı tşk ederim 🥰
pikacuu FatihKaan Ben asla yemem dediğim şeyleri yedim içtim cnm ama en çok tahin helvası humana çayı süt yaptı. Çoğalınca zaten gersi geliyor normal beslenirsin. Sürekli tüketmedim ben sütümü getirdi çoğalttı. Şimdi de arada bir tüketiyorum. İnşallah sende fayda görürsün 🙏 🥰
FatihKaan pikacuu ayy inşallah ya bende herşeyi yiyorum süt olsun diye kilo aldı başını gidiyo doğumda gider dediler kilolar hiç arttı daha
pikacuu FatihKaan Bende de durum aynı cnm kilo duruyor hep. Bebişlerin canı sağolsun napalım sütten kesilince diyet ve spor yapar veirriz inşallah 🙏 🥰
Baloglan123 FatihKaan oglen ve aksam rezene iciyorum aksam rezeneden hemrn sonra humana içiyorum sicak suya dok 2 cay kasigi beklet biraz sonra suz ic